Malta i Gozo, Malta, Qawra
Hotel Seashells
Atuty hotelu
Pogoda w Valletta (Malta i Gozo):
prognoza na 5 dni » kiedy jechać »POŁOŻENIE :
położony w miejscowości turystycznej Qawra, w pobliżu Salini i Promenady Św. Pawła, z przepięknym widokiem na Morze Śródziemne. Hotel znajduje się w odległości 19 km od lotniska oraz 16 km od Valletty.
PLAŻA :
Od hotelu ok. 1 km od skalistej plaży. Serwis plażowy odpłatnie.
HOTEL :
KATEGORIA LOKALNA 4* Komfortowy kompleks wakacyjny z przepyszną kuchnią i wysokim standardem usług. Dodatkowym atutem jest bogata oferta centrum Spa. Doskonała propozycja dla rodzin z dziećmi jak również osób lubiących aktywny wypoczynek.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI :
Restauracje i bary: restauracja główna The Coral Cove, restauracja It Tokk a la carte (płatna dodatkowo),bar przy basenie (w sezonie letnim). Usługi bezpłatne: Recepcja czynna 24h, winda, punkt wymiany walut. Usługi płatne: dostęp do centrum biznesowo-konferencyjnego, usługi pralni chemicznej, opieka medyczna, sklepiki z pamiątkami, wypożyczalnia rowerów.
INTERNET :
WiFi w lobby bezpłatnie, kącik internetowy odpłatnie.
SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA :
bezpłatnie: basen tylko dla dorosłych, leżaki i parasole przy basenie, basen kryty w sezonie zimowym, sauna, programy animacyjne odpłatnie: bilard, centrum Spa, jacuzzi, masaże, łaźnia turecka, siłownia, kort do squasha, centrum nurkowe, sporty przy plaży.
DLA DZIECI :
2 małe baseny dla dzieci, jeden ze zjeżdżalnią, mini club dla dzieci, łóżeczko na zamówienie przed wylotem. Menu dziecięce w restauracji.
ZAKWATEROWANIE :
Oferuje 453 pokoje. Pokoje typu standard z widokiem na ląd, dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, wyposażone w łazienki, w indywidualnie regulowaną klimatyzację/ogrzewanie, balkon, łazienkę z wanną i prysznicem oraz suszarką do włosów, telefon (połączenia poza hotel dodatkowo płatne), TV/SAT, lodówkę, zestaw do kawy i herbaty, sejf oraz bezpłatne WiFi. Pokoje z częściowym widokiem na morze za dodatkową opłatą.
WYŻYWIENIE :
BB śniadanie HB+ śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Do kolacji limitowane wino, piwo, soft drinki i woda w cenie. All inclusive śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Późne śniadanie, przekąski w ciągu dnia, lody, Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 10.00-23.00. All inclusive nie zawiera świeżo wyciskanych soków, napojów energetycznych oraz kaw typu espresso i po turecku.
INFORMACJE DODATKOWE :
http://seashellsresortmalta.com/
CENA :
OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż 23kg+bagaż podęczny 5kg]; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych. UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
BAGAŻ :
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair:10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
WARUNKI WJAZDOWE :
* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.
Covid-19 :
Władze Malty w związku z panującą sytuacją wprowadzają nowe ograniczenia, które będą obowiązywać od 11 marca do 11 kwietnia 2021 r. Wśród obostrzeń: * Wszystkie zorganizowane zajęcia sportowe zostały zawieszone; * Wszystkie restauracje i usługi dodatkowe w hotelach zostały zamknięte i zapewniona będzie tylko obsługa pokojowa; * Wszystkie sklepy sprzedające rzeczy takie jak: odzież, biżuterię, meble, pamiątki, sklepy z zabawkami, kwiaciarnie, galanterię i perfumerie - zostały zamknięte; * Zakłady oferujące usługi takie jak: fryzjerzy, sklepy kosmetyczne, stylistki paznokci i studia tatuażu - zostały zamknięte; * Obiekty takie jak siłownie, baseny, kina, teatry i muzea - zostały zamknięte. * Przeprawy na Gozo będą ograniczone do niezbędnych podróży; * Maksymalna liczba osób, które mogą gromadzić się publicznie, została zmniejszona z sześciu do czterech; Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ . Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com. Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności. Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami. Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Każdy obywatel Polski przybywający na Maltę musi dostarczyć negatywny wynik testu COVID-19 wykonanego do 72 godzin wcześniej lub poddać się bezpłatnemu badaniu po przyjeździe na Maltę (szybki test, oczekiwanie na wynik ok. 15-30 min). W przypadku pozytywnego wyniku testu turyści poddawani są kwarantanie. Rząd maltański przygotował do tego celu specjalne wybrane hotele, w których turyści spędzą czas, aż do otrzymania negatywnego wyniku, który pozwala na zakończenie kwarantanny i opuszczenie wyspy lub kontynuowanie pobytu. Podczas kwarantanny zakwaterowanie odbywa się na koszt rzadu maltańskiego natomiast wyżywienie na koszt turysty.
Galeria: Hotel Seashells - zdjęcia organizatora
Galeria: zdjęcia okolicy
Malta i Gozo, Qawra - prognoza pogody
- 17°C
- opady:
- brak
- zachmurzenie:
- 25%
- wilgotność:
- 77%
- widoczność:
- 10 km
- ciśnienie:
- 1014hPa
- wiatr:
51 km/h
- wsch. słońca:
- 06:21
- zach. słońca:
- 19:41
- min.15°C max.17°C
- opady:
- 0.2 mm
- wiatr:
44 km/h
- wsch. słońca:
- 06:20
- zach. słońca:
- 19:42
- min.9°C max.16°C
- opady:
- 1.4 mm
- wiatr:
37 km/h
- wsch. słońca:
- 06:18
- zach. słońca:
- 19:43
- min.15°C max.16°C
- opady:
- brak
- wiatr:
20 km/h
- wsch. słońca:
- 06:17
- zach. słońca:
- 19:43
- min.12°C max.17°C
- opady:
- brak
- wiatr:
32 km/h
- wsch. słońca:
- 06:16
- zach. słońca:
- 19:44
Qawra - klimat w Malta i Gozo
Podobne oferty, które mogą Cię zainteresować...

Hotel Sunflower 2 osoby, 05.06-12.06, 7 dni wylot z Warszawa

Hotel i apartamenty Soreda 2 osoby, 09.10-16.10, 7 dni wylot z Warszawa

Hotel Dolmen 2 osoby, 21.10-28.10, 7 dni wylot z Warszawa

San Antionio Hotel & SPA 2 osoby, 16.10-23.10, 7 dni wylot z Warszawa
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Zamówienie wstępne”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Travelplanet.pl S.A.

od 2001 roku

ponad 1 000 000 klientów